lørdag den 29. februar 2020

Domino-farvejakke

29 februar 2020 
Jeg er blevet stærkt inspireret af 
Da jeg ikke har kunne få fat i mønsteret, (det er stadig under revision) har jeg, da jeg ikke kunne vente, været nødt til at lave det selv, bare for at kunne komme i gang. 
Jeg har farvet en masse fiber, noget jeg ikke helt ved hvad er, da det er fra worldofwool.co.uk hvor jeg købte 5 kilo blandet samt noget merino jeg havde liggende. 
Der var en stor portion orange og en lidt mindre portion lyseblå, den orange delte jeg op i 2 og farvede så den ene rød, den lyseblå prøvede jeg at farve violet, men den kom mere til at blive henad mørkeblå med et strejf af lilla. Jeg farvede merinoen i pink og havde nu 4 farver til at spinde af. 
Jeg begyndte 1. februar med af farve

Jeg har valgt at spinde og navaho-tvinde for at få det tykt nok, 
da jeg har problem med at få spundet tykt. 
Dette er hvad der er blevet af alle mine fibre, 7 nøgler i alt 652 g. 
og med en gennemsnits løbelængde på 235 m/pr. 100 g. 
Spændende hvordan det kommer til at blive

Ingen kommentarer: