lørdag den 15. maj 2021

Hej Blogger-teamet

Jeg har i dag  d. 15. maj 2021 modtaget en mail fra Jer og da jeg åbenbart ikke kan svare tilbage til Jer på mail, så skriver jeg her.

I har slettet mit indlæg fra 2020/09, men jeg aner ikke hvad der kunne have fået Jer til det, da jeg ikke mener at jeg har sat noget på der kan gøre nogen skade. Jeg havde beskrevet at min sweater var blevet færdig, det kan jeg ikke se noget galt i.
Her er min færdige sweater

Desværre har jeg ikke noget kopi af det jeg havde skrevet og ville jo gerne kunne forsvare mig over for hvad det er som ikke er tilladt. Hvis man ikke ved hvad man gør galt kan man heller ikke rette op på det

Mange hilsener  Bente T
Ting Tager Tid og giver Små Sikre Sejre
Strikkere har måske spindelvæv i hjørnerne, men ikke i deres sind

Her er hvad I har skrevet til mig:
"Dit indlæg med titlen "Så er den helt færdig" er blevet rapporteret til gennemgang. Vi har konstateret, at det er i strid med vores retningslinjer, og har slettet indlægget, der tidligere var på 
http://lidtsnak.blogspot.com/2020/09/blog-post.html."

Ingen kommentarer: