søndag den 27. maj 2007

html sprog

kan jeg ikke finde ud af. Jeg skriver jo altid direkte i siden og har derfor ikke haft nogen problemer endnu.

Jeg har prøvet at oprette en ny blog for at finde ud af tingene med at indsætte forskellige ting uden at skulle rette i den første, men den nye er underlig nok anderles indrettet end denne her. F.eks. kan man vælge i mellem mange flere skabeloner.


F.eks. når jeg er inde i Betjeningspanelet så står der ved denne her blog:
Administrer: Indlæg, Indstillinger, Layout

Er jeg så inde på den nye, som jeg kaldt Bente T så står der:
Administrer: Indlæg, Indstillinger, Skabelon

Det er jo underligt at der står henholdsvis Layout på den ene og Skabelon på den anden.

Er der nogen der kan forklare mig det?
Er det 2 forskellige udgaver som jeg nu har eller hvordan kan det være.

Jeg ville jo gerne kunne finde ud af at skifte til en anden skabelon da jeg ikke helt er tilfreds med den brune udgave, men jeg vil gerne selv kunne lave lidt mere om og have lidt flere muligheder.
Er det helt tosset?

Ingen kommentarer: