torsdag den 24. maj 2007

Mere Surprisejakke

Jeg har haft den af maskinen et stykke tid, men nu har jeg endelig fået taget mig så meget sammen at den er blevet riet for at kunne overskue, om det jeg havde spekuleret på var rigtigt og det var det! Surprise!!

Desværre har jeg ikke noget kamera for tiden så jeg kan ikke vise at den slet ikke vrider sig mere.

Det var mellemrummet mellem de forkortede rækker der var forkert i proportionerne. Det havde jeg strikket alt for bredt, det må det ikke være, det er grunden til at den vrider sig.
Dette stykke svarer til det man lukker af når man laver ærmegab på almindelige bluser med tilsatte ærmer.

Desværre har det så også givet mere rum i ærmerne og det er ikke så godt.
Jeg kan bedst lide ærmerne ikke er alt for smalle/stramme så der er bevægelsesfrihed, meen de kan nu også blive for vide.

Så derfor har jeg bestemt mig for ikke at sy den sammen og færdiggøre den, for jeg vil aldrig komme til at gå med den, den bliver pillet op igen og brugt til noget andet.

Når jeg får mulighed for det vil jeg tage billede af den, derfor kommer den bare til at ligge til jeg kan komme til det.

Ingen kommentarer: