lørdag den 26. april 2008

Mit regnbuefarvede silke

er nu blevet tvundet sammen med en sort merino, åh jeg synes selv at det er blevet så flot!

Det er blevet til 2 bundter med ca. 110 g i hver og med ca 1150 m tilsammen.

Nu da SuperKarlasjalet var færdigt, skulle jeg jo i gang med noget andet og for ikke så længe siden modtog jeg den dejlige bog, "The Opinionated Knitter" af Elizabeth Zimmermann jeg havde bestilt i marts måned.

Der er så mange dejlige ting i som jeg jo gerne vil strikke og da jeg havde meget farveskiftegarn fra Hjelholt, bestemte jeg mig for at strikke Adult Surprise Jacket.....Se mere

My rainbow-coloured silk

has now been twisted together with a black merino, oh, I think to myself, it is so beautiful! It has turned into 2 skeins with about 110 Grams in each and with about 1150 m together. Now when SuperKarla was finished, I was going to start with something else and the other day I receive a lovely book, "The Opinionated Knitter" by Elizabeth Zimmermann. There are so many pretty things in it, I'd like to knit and since I had a lot of colourchange yarn from Hjelholt, I decided to knit Adult Surprise Jacket. ...More to see

Ingen kommentarer: