fredag den 11. april 2008

Jeg har haft fødselsdag

og har fået nogle dejlige gaver. Om morgenen fik jeg af min dejlige mand en guldkæde med perler, frø og taske, for som han siger, det er jo lige det jeg altid taler om.

Jeg kan nemlig godt lide frøer og tasker!

Af min datter og svigersøn fik jeg en Tommelise figur siddende på et åkandeblad sammen med en tudse, samt en overdådig kage som min datter havde lavet til mig.

Se frøen sender mig et luftkys, åh den er så fin.

Af min datters svigerforældre fik jeg en flot blomsterkurv

Jo det var en dejlig fødselsdag! Vejret var jo som bestilt, solen skinnede fra en skyfri himmel hele dagen.

SuperKarla Sjalet


er nu endelig færdigstrikket, nu mangler jeg bare at vaske og spænde det op, så skulle det være helt klart.


SuperKarla Sjalet
is now finally
finished, no more knitting on it, the only ting I need now is just to wash and to stretch it up and then it is done!

Ingen kommentarer: