torsdag den 8. januar 2009

Første projekt - Fan Lace

er på vej, nemlig et tørklæde på maskinen


Jeg har fundet hvordan man gør her hos Monique, hun havde lagt en kommentar og jeg skulle jo lige se hvem det var og fandt så dette her
Det kunne jeg jo ikke lade være med at prøve, så det var bare at gå i gang med det samme og så langt kom jeg i går.
Hej hop hvor det går.
Det er faktisk ikke så svært, det sværeste er at huske at tælle hele tiden.

En rettelse!
Det lader til at Monique ikke har den video mere om fan-lace på sin side, men den kan ses her
Det var ikke Moniques og hun har slettet henvisningen, derfor har jeg også lagt det rigtig link her.

The first project - Fan Lace is emerging: a scarf on the machine
I have found how to do here with Monique, she made a comment and I would of course just see who it was and found this video
I could not help but try, so it was just to get started right away and so far came yesterday.
Hey hop here it goes.
It's actually not so difficult, it is difficult to remember to count all the time.
A correction!
It seems that Monique does not have the video about fan lace on here site any more, but it can be seen here at YouTube
It was not Monique's and she has deleted the reference, so I have also given it a link here.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

så fin din scarf är!