lørdag den 1. marts 2008

Jeg er grædefærdig

Min "søde" dumme hund har fået fat i den ene af mine moskus-muffedisser og har hygget sig!!
Den skulle have set sådan ud.

Desværre ser den sådan ud nu

Jeg er jo godt klar over at det er min egen fejl, men alligevel er jeg ked.
Efter at have siddet og plukket en masse stride hår ud, har jeg spundet ulden, inden jeg jeg kunne strikke dem.
De var utroligt bløde og lækre, nu skal jeg så på den igen, men jeg ved jo ikke om jeg får en der er magen til igen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Bente,
Tjah - skrupærgerligt, Men vakse Viggo skal jo også have både vitaminer, underholdning og "håndarbejde", ikk'?
Trøst dig. Du har jo heldigvis stadig hund, se deeeeeet er stort! Her mangler en sådan fortsat - og ditto muffedisser, smil.
Jeg håber for jer, at det lykkes dig at lave en ny, som passer til den anden.
Hilsen, Birthe

Bente T sagde ...

Hej Birthe
Nej jeg har endnu ikke fået lavet en ny, for jeg skal først have sorteret moskusulden for alle dækhårene, inden jeg kan begynde at spinde det.
Hilsen Bente