søndag den 16. marts 2008

Jeg har meldt mig selv

til en striksammen eller en KAL, nemlig webstriks-super-karla-kal-2008
Jeg vil gerne strikke Super Karla Sjalet

Da der er flere der har meldt sig til den KAL, end der faktisk er plads til at kunne udgive på den blog, så har jeg, som flere andre der også har en blog, veget pladsen for at de der ikke har en blog/hjemmeside også kan komme til orde.

Hvem ved måske de også selv vil have en sådan, ja man ved ikke!

På spindefronten er jeg lidt i silkemode for tiden, jeg skal jo helst prøve alle de silkebånd jeg har hjemme lige nu. Først en blå som jeg tvandt sammen med en blå merino......se mere her

Jeg prøver at lave en engelsk oversættelse ved hjælp af GramTrans
Noget af oversættelsen bliver lidt underlig, men jeg håber at det bliver til at læse.


I try that make an English translation with the help of GramTrans
Part of the translation stays a little strange, but I hope that it'll be to read.

I have signed up for a KAL, as a matter of fact webstriks-Super-karla-Kal- 2008
I'd like to knit Super Karla Sjalet.
When there more that have arisen more it Kal than there actually is space for to be able to publish on that Blog, I have like several others that have have a Blog made the room, to that those that do not have a Blog/homepage can also get to speak.
Who knows maybe they also oneself will have a such, yes who know!
On the spin-front I am a little in silk-fashion at the moment, I have preferably to try all the silk I have at home just now.
First a blue that I twisted together with something blue merino, One dark copper-coloured silk as well as a beautiful rainbow-coloured silk that Kathe has also coloured.
After I have shaken it, became like that here very light and fluffy.
Pictures can be seen here

Ingen kommentarer: