fredag den 21. marts 2008

SuperKarla

kan jeg næste ikke slippe, så meget at jeg i dag har hold i nakken, så kan jeg lære det, måske!

Det er en slemme slemme ting den der SuperKarla.
Da jeg havde fået strikket firkant 8 opdagede jeg at jeg havde glemt at vende da jeg strikkede nr. 7 og havde ikke strikket den sammen med nr. 6, så retningen blev helt ude til siden.

Så nu er de pillet op igen, dette er hvad der sker når jeg går i gang med noget jeg ikke kan slippe, så går det bare der ud af med hovedet under armen og uden at kigge for meget på opskriften..

SuperKarla
can I almost not be let off, as much that I today have pain in the neck, then I can learn it, maybe!
It's a bad bad thing that SuperKarla.
When I had managed to knit square 8 I found out that I had forgotten to turn when I knitted no. 7 and had not knitted it together with no. 6, thus the direction turned completely out aside.
But now they are peeled up again, this is what happens when I go into action with something I cannot be let off, it goes just there out of with the head under the arm and without looking at the recipe too much..

Ingen kommentarer: