torsdag den 9. oktober 2008

Smykkeworkshop

med mine strikkede brocher i metaltråd
Det var Falsters tekstillaug der havde inviteret, det blev holdt tirsdag aften og jeg skulle stå for det.
Nu skulle mine evner til at viderebringe hvordan jeg laver dem stå for en prøve.

Det gik faktisk rigtig godt, der blev virkelig hygget og grinet, talt og spurgt, jo det var en god aften!

Der er billeder fra aftenen på min hjemmeside

Piece of jewellery workshop
with my knitted brooches in cobberwire
It was Falster's textile-guilds who had invited, it was held on Tuesday evening and I had to be a teacher
.
Now my abilities to tell how I make them,
were about to stand for a test.
It actually
went very well, we really had a pleasant time and laughed, chatted and talked, it was a good evening!
There are pictures from the evening on my homepage

Ingen kommentarer: