søndag den 16. november 2008

Strik-in på Falster

Det var en dejlig dag, ja ikke vejret for det øsede ned, men indenfor var der varmt og hyggeligt.

4 dejlige quinder havde fundet vej til mit hjem for at holde strik-in sammen med mig.

Pia T fra Malmø og Lisbeth der bor et par veje fra mig,

Vivi A fra Slagelse og Lene Z fra Dianalund


Se hvilke flotte gaver jeg fik forærende:

En lille strikkekurv samt frøer i chokolade med kirsebær indeni, umm

og en lille frø i glas der nu er kommet ind i mit skab.


En AloeVera, der er fin hvis man nu brænder sig,

for så kan man bare knække et lille stykke af og smøre på brændstedet, rigtig god.


Lakridskonfekt og en vinterkaktus, der er lige ved at vise blomster, så dejligt.


En frøengel og et lille frøvindspil som jeg nu har hængende inde ved min pc

så kan jeg plingelinge lidt ind i mellem.


Min datter havde bagt kager og hvilke kager,
hun havde virkelig fået lavet nogen strik-in kager der passede.

Chokoladekage med hindbærcreme, og marcipan som pynt, mums!

4 kommentarer:

Merete sagde ...

Sikke nogen flotte kager din datter har lavet. Det er altid dejligt med et stik-in
Merete

Anonym sagde ...

Hvor ser det dejligt ud. Og havde jeg ikke skulle være til 50 års føs'dag, så havde jeg også været hos dig Bente!
Skønne kager din datter har lavet, det er jo lige før man kan smage dem bare ved at kigge på dem.
KH Lise

Sus sagde ...

De kager er bare helt cool, og jeg sikken en fantasi I har.

Susan sagde ...

Hej Bente.
Hvor ser det bare hyggeligt ud og sikke kager.
Jeg er desværre ikke helt på toppen ellers kan du tro at jeg også havde været forbi.
Hils Preben
Mange hilsener
Susan