fredag den 20. marts 2009

Jeg tror at jeg er inde i en stime

for jeg får en masse fra hånden for tiden, mon det er foråret der er på spil her.

Coocon er navnet på denne her lille sag, et mønster fra "A Gathering of Lace" som jeg før har strikket fra. Det er en dejlig bog og med mange gode ting i, det er ligesom om jeg ikke kan slippe den igen. Denne her er blevet færdig på ca. 14 dage.
Garnet er håndspundet Superwash Merino. 321 g. = ca. 1204 m.
Pindestørrelse er 4 mm.

I think that I am in a shoal, because I get a lot done now, perhaps the spring is at stake here.
Coocon is the name of this small thing, a pattern from "A Gathering of Lace" that I have knitted off. It is a beautiful book with many good things, it's like I can not escape it. This one has been completed at approx. 14 days.

Hand-spun Superwash Merino. 321 grams = barely 1204 m.

Needlesize is 4 mm.

Ingen kommentarer: